O NAS
Korzenie TEMIDA GROUP Sp. z o.o. sięgają do roku 1992. Wieloletnie doświadczenie pozwoliło stworzyć spółkę z kompleksową ofertą handlową w dziedzinie ochrony, sprzątania i utrzymania technicznej sprawności obiektów.
W 2011 roku dokonaliśmy zmiany nazwy spółki. Ale największe zmiany dokonaliśmy w naszej ofercie handlowej. W dwudziestoletnią rocznicę pragniemy przedstawić Państwu nową jakość nowych usług, ale i tych, które Państwo doskonale znają.
Zasięg terytorialny na jakim działamy powiększa się z miesiąca na miesiąc. Do niedawna był to powiat koniński, turecki i kolski, a w tej chwili jesteśmy już w Poznaniu, we Wrześni i Gnieźnie. Plany ekspansji mamy imponujące i przede wszystkim realne.
Usługi realizujemy w różnorodnych obiektach dla kilkuset Klientów, zarówno w ramach umów stałych, jak i zleceń jednorazowych.
Wszystkie zlecenia z tego zakresu wdrażamy i realizujemy zgodnie z zachowaniem standardów i po sprawdzeniu ich pod kątem aspektów środowiskowych i zasad BHP.
Do najważniejszych korzyści współpracy z Temida Group Sp. z o.o. należą:
- Skupienie się na głównej działalności dzięki powierzeniu usług pobocznych specjalistom,
- Współpracując z nami mają Państwo dostęp do pełnej gamy usług związanych z utrzymaniem czystości, ochroną mienia oraz utrzymaniem technicznej sprawności obiektów,
- Obniżenie kosztów związanych z zatrudnieniem pracowników administracyjnych,
- Brak problemów związanych z czasową nieobecnością personelu (zwolnienia lekarskie, urlopy),
- Brak konieczności prowadzenia szkoleń z zakresu BHP i PPOŻ. oraz szkoleń tematycznych,
- racjonalne podejście ekologiczno – ekonomiczne: wykorzystywana przez nas chemia posiada atesty PZH i PZ, maszyny i urządzenia są energooszczędne, a pracownicy edukowani w zakresie oszczędzania prądu i dozowania chemii,
- Brak kosztów za maszyny i urządzenia, serwis, części zamienne,
- Pewność najwyższej jakości wykonywanych przez nas usług (dostęp do nowoczesnych technologii oraz środków),
- Nowoczesny sprzęt do profesjonalnego utrzymywania czystości,
- Zmniejszenie powierzchni magazynów,
- Zmniejszenie ilości organizowanych postępowań przetargowych (środki dezynfekcyjne, czystościowe, artykuły higieniczne, sprzęt i maszyny czyszczące, odzież robocza),
- Ograniczenie rodzaju i ilości dokumentów wewnętrznych.