Piątek, 13 Czerwiec 25 | 07:04
Pomiń nawigacje
  • home |
  • mapa serwisu |
  • zaloguj się
 
SZUKAJ
Pomiń nawigacje
  • O NAS
  • OFERTA
    • ochrona
    • utrzymanie czystości
    • utrzymanie technicznej sprawności obiektów
  • PRACA
  • KONTAKT
 

NUMERY ALARMOWE

 63 243 80 10

 63 243 80 11

 695 423 802

 biuro@temida-group.pl

NEWSLETTER

Zapisz się do naszego newslettera, a zawsze otrzymasz najnowsze informacje o naszej ofercie

KONTAKT

TEMIDA GROUP Sp. z o.o.
ul.Kaliska 35,
62-700 Turek
NIP 668-12-63-139

BIURO
ul. Kąkolowa 38 
62-510 Konin
tel. +48 63 243 50 19 
fax. +48 63 243 80 11
e-mail: biuro@temida-group.pl

O NAS

Korzenie TEMIDA GROUP Sp. z o.o. sięgają do roku 1992. Wieloletnie doświadczenie pozwoliło stworzyć spółkę z kompleksową ofertą handlową w dziedzinie ochrony, sprzątania i utrzymania technicznej sprawności obiektów.

W 2011 roku dokonaliśmy zmiany nazwy spółki. Ale największe zmiany dokonaliśmy w naszej ofercie handlowej. W dwudziestoletnią rocznicę pragniemy przedstawić Państwu nową jakość nowych usług, ale i tych, które Państwo doskonale znają.

Zasięg terytorialny na jakim działamy powiększa się z miesiąca na miesiąc. Do niedawna był to powiat koniński, turecki i kolski, a w tej chwili jesteśmy już w Poznaniu, we Wrześni i Gnieźnie. Plany ekspansji mamy imponujące i przede wszystkim realne.

Usługi realizujemy w różnorodnych obiektach dla kilkuset Klientów, zarówno w ramach umów stałych, jak i zleceń jednorazowych.

Wszystkie zlecenia z tego zakresu wdrażamy i realizujemy zgodnie z zachowaniem standardów i po sprawdzeniu ich pod kątem aspektów środowiskowych i zasad BHP.

Do najważniejszych korzyści współpracy z Temida Group Sp. z o.o. należą:

  • Skupienie się na głównej działalności dzięki powierzeniu usług pobocznych specjalistom,
  • Współpracując z nami mają Państwo dostęp do pełnej gamy usług związanych z utrzymaniem czystości, ochroną mienia oraz utrzymaniem technicznej sprawności obiektów,
  • Obniżenie kosztów związanych z zatrudnieniem pracowników administracyjnych,
  • Brak problemów związanych z czasową nieobecnością personelu (zwolnienia lekarskie, urlopy),
  • Brak konieczności prowadzenia szkoleń z zakresu BHP i PPOŻ. oraz szkoleń tematycznych,
  • racjonalne podejście ekologiczno – ekonomiczne: wykorzystywana przez nas chemia posiada atesty PZH i PZ, maszyny i urządzenia są energooszczędne, a pracownicy edukowani w zakresie oszczędzania prądu i dozowania chemii,
  • Brak kosztów za maszyny i urządzenia, serwis, części zamienne,
  • Pewność najwyższej jakości wykonywanych przez nas usług (dostęp do nowoczesnych technologii oraz środków),
  • Nowoczesny sprzęt do profesjonalnego utrzymywania czystości,
  • Zmniejszenie powierzchni magazynów,
  • Zmniejszenie ilości organizowanych postępowań przetargowych (środki dezynfekcyjne, czystościowe, artykuły higieniczne, sprzęt i maszyny czyszczące, odzież robocza),
  • Ograniczenie rodzaju i ilości dokumentów wewnętrznych.
Copyright Temida Group 2012